Tisztelt Érdeklődők, Hozzátartozók!

Nem csak országosan, megyénkben is gondot okoz az idős, magát ellátni már képtelen családtag mihamarabbi elhelyezése. Az üresedés intézményünkben rendkívül ritka, általában csak halálozási okból következik be.

2020-ban több alkalommal a járványügyi helyzet alakulására való tekintettel a hatóságok betegfelvételi tilalmat rendeltek el, mely intézményünket is érintette, a várólistán várakozó betegek száma lecsökkent.

Intézményünk jelenleg több, krónikus szabad férőhelykapacitással rendelkezik. Azonnali beköltözési lehetőséget tudunk biztosítani szabad ágykapacitásunk erejéig!

Bővebb felvilágosítást az intézmény titkárságán reggel 08:00-tól 14:00ig kaphatnak a +34/309-067-es telefonszámon.

 

Tatabánya, 2021. március 23.

 

Dezső Tibor

intézményvezető

 

 

Tisztelt Érdeklődők, hozzátartozók!

A járványügyi helyzetre való tekintettel intézményünkben személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

 

Ügyintézés, érdeklődés a +34/307-067-es telefonszámon, hétfőtől csütrötökig 9:00-tól 13:00-ig, pénteken 9:00-tól 12:00-ig lehetséges.

Halasztahatlan ügyek személyes intézése csak előzetes telefonegyeztetést követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

 

Dezső Tibor

Intézményvezető

 

 

Tisztelt Hozzátartozók!

Az elmúlt hetek eseményei indokolttá tették, hogy néhány dologról újból tájékoztassam Önöket a COVID-19 nevű világjárvány intézményünkre gyakorolt hatásával kapcsolatban, különös tekintettel a látogatói csomagokkal/szokásokkal kapcsolatban.

1.)  Ismét felhívjuk az Önök figyelmét arra, hogy semmilyen házi csomagolású (alufóliába, nejlonzacskóba, folpackba, műanyagdobozba, szalvétába, stb. csomagolt) készítményt nem áll módunkba fogadni az Intézményünkbe és továbbítani a gondozottjaink felé!! Csak eredeti/gyári csomagolású termékeket tudunk fogadni, amit felületfertőtleníteni tudunk és a tartalmáról a gyártó vállal garanciát!!  

Amennyiben házias jellegű ételt/süteményt szeretnének a hozzátartozójuk felé hozni, a következő lehetőségre szeretném felhívni a figyelmüket. A Lővér Étterem (2800 Tatabánya, Szőlődomb u. 144; tel.: 34-785 936), akivel szerződéses viszonyban állunk és az ebédet biztosítja lakóink felé, vállalta, hogy egyéni megkeresésre és egyéni kérésekre széles skálán igyekszik teljesíteni a megrendeléseket (pl. torták, zserbó, hókifli, linzer, bejgli, palacsinta elkészítése, stb.). Az árak és fizetési módok tekintetében szintén ők adnak tájékoztatást. Az a javaslatunk, hogy amennyiben élni kívánnak ezzel a lehetőséggel, vegyék fel az étteremmel a kapcsolatot, rendeljék meg a kívánt terméket és mennyiséget, majd a kifizetést követően az étterem vállalja a névre szóló kiszállítást.  

2.)  CSAK GYÁRILAG FÓLIÁBA CSOMAGOLT ÚJSÁGOT tudunk fogadni és továbbítani a lakóink felé!!

3.)  Amennyiben GYÜMÖLCSÖT kívánnak hozni, kérjük, hogy olyan formában hozzák, hogy azt kizárólag a konyhai dolgozóink (vagy a nővérek) meg tudják mosni, tisztítani, darabolni és így továbbítani a hozzátartozóik felé!! Az otthon előredarabolt és bezacskózott gyümölcsöt nem áll módunkban fogadni és továbbítani!!

4.)  Szeretném jelezni, hogy hozzátartozóikkal továbbra sincs lehetőség a személyes kapcsolattartásra (kivéve azokat a krízishelyzeteket, amiket az eljárásrend megemlít). Itt elsősorban a földszinti szobák nyitott ablakán keresztüli beszélgetés megkísérlésére gondolunk. Felhívom a figyelmüket, hogy az Intézmény területén belül, azaz a kerítésen belül, csak ügyintézés céljából és az ügyintézés erejéig van lehetőség (pl. csomagbeadás, nyomtatványkikérés, stb.)!!

Továbbra is igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy ebben a frusztratív helyzetben megkönnyítsük az Önök és hozzátartozójuk közötti kapcsolattartást – amit az aktuális hatósági eljárásrendek megengednek. Kérem a fentiek maradéktalan betartását!

Eddigi együttműködésüket és megértésüket megköszönve, mindnyájuknak kívánok jó egészséget!
Tisztelettel és üdvözlettel,


Dezső Tibor
Intézményvezető


Tatabánya, 2020. október 29.


A tájékoztatás hiteléül:


Dr. Csák Ferenc
Intézményi háziorvos

Boros Nándor
Közegészségügyi-járványügyi ellenőr

 

 

LÁTOGATÁSI KORLÁTOZÁS!

Tisztelt látogatók!

A Magyarországon emelkedő tendenciát mutató koronavírusos fertőzések miatt 2020. szeptember 08-tól, a 42935-1/2020/EÜIG számú rendelet alapján visszavonásig látogatási tilalmat rendelünk.

Köszönjük megtisztelő közreműködésüket és megértésüket.

       
      Dezső Tibor

  intézményvezető

Tatabánya, 2020.09.08.

 

 

Tisztelt Hozzátartozók!

Tisztelt Érdeklődök!

 

Tájékoztatjuk a kedves hozzátartozókat és érdeklődőket, hogy a Hospice Szeretetszolgálat Alapítvány Kuratóriuma a beszállítói és szolgáltatói árak emelkedése miatt, hosszas mérlegelés után, az ápolás minőségének megőrzésére való tekintettel az ápolási díjak emelése mellett döntött. Az emelés 2020. július 1-től lép életbe. Az emelés mértéke:


Ø  Nem tumoros beteg esetében: 5000 Ft/ápolási nap.

Ø  Tumoros beteg esetében: 4600 Ft/ápolási nap.

Ø  Mindkét esetben az intézmény hozzájárulási díj: 25.000 Ft/félév.

Megértésüket és megtisztelő együttműködésüket köszönjük!


Ez úton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy intézményünkben továbbra is érvényben van a megváltozott és szigorított eljárásrend! A még érvényben lévő szigorított rendelkezések értelmében továbbra is látogatási tilalom, csomagbeküldési tilalom van érvényben, valamint továbbra is szünetel az ügyfélfogadás és a betegfelvétel. A betegfelvételi kérelemlapot e-mailben, postai úton, vagy személyesen a portán leadva lehet eljuttatni az intézményi titkárságra. A lakóinknak továbbra is biztosítjuk a telefonos kapcsolattartás lehetőségét – vagy a hozzátartozó, vagy maga a lakó kérésére. Az üggyel kapcsolatban bármilyen kérdés tekintetében továbbra is készséggel álluk rendelkezésükre.


Megértésüket, türelmüket és megtisztelő együttműködésüket ez úton is köszönjük.

Tatabánya, 2020.05.28.

Jó egészséget kívánva,

Dezső Tibor


 

 


Tisztelt Hozzátartozók!

Az új koronavírus (2019-nCoV) okozta fertőzéssel kapcsolatos megbetegedésekkel összefüggésben hozott, országos szinten alkalmazott eljárás(ok) alkalmazásával, intézményünkben is bevezetésre került a látogatás korlátozása, valamint a személyes ügyintézési lehetőségek időszakos tilalma. Ezen bevezetett rendelkezések által védjük lakóink és munkavállalóink egészségi állapotát.

Kérjük, fentiekre való tekintettel az aktuális, áprilisi hónapban esedékes ápolási díj kiegyenlítését 2020. április 01-től, visszavonásig a Hospice Szeretetszolgálat Alapítvány Takarékban Zrt. pénzintézetnél vezetett

63300099 – 14912856 – 00000000

számú folyószámlájára utalással, vagy személyesen, bármelyik tatabányai fiókban befizetéssel legyenek szívesek megtenni.

Kérjük a fentiek betartását. Megértésüket köszönjük!

 

Tatabánya, 2020. március 23.

 

Dezső Tibor

intézményvezető


 

 

TISZTELT HOZZÁTARTOZÓK, ÉRDEKLŐDŐK!


2019. november 18-tól 2020. január 31-ig a Hospice Szeretetszolgálat Alapítvány TITKÁRSÁGÁNAK ügyfélfogadása az alábbiak szerint módosul:

HÉTFŐ:               NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
KEDD:                  13:00-TÓL – 15:00-IG
SZERDA:              08:00-TÓL – 15:00-IG
CSÜTÖRTÖK:     13:00-TÓL - 15:00-IG
PÉNTEK:             NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Megértésüket köszönjük!

 

Tatabánya, 2019. november 11.

------------------------------------------------------

Tisztelt Hozzátartozók!

Intézményünk megkeresése alkalmával sok esetben tapasztaljuk, hogy egyre több családban van olyan tartós, szakápolásra szoruló idős vagy fiatalabb beteg, akiket a hozzátartozók a megfelelő eszközök rendelkezésre állása nélkül nem, vagy nehezen tudnak ápolni.
Sokszor előfordul, hogy a beteg szívesebben marad saját környezetben, mint kórházban.
Az ágyhoz kötött állapot alapvetően megviseli azt, akinek a kiszolgáltatott állapotot el kell szenvednie. A beteg ellátását megkönnyít(het)ik a megfelelő ápolási eszközök. Fekvőbeteg esetén a beteg tisztántartása, mozgatása könnyebb egy speciális ágyon. Olyan beteg esetében, akiknek fizikális állapotuk miatt nehezebb a helyváltoztatás, biztosabb egy kerekesszék, vagy járókeret támogatásával.
Alapítványunknál lehetőség van ápolási eszközök (kórházi ágy, kerekesszék, járókeret, WC szék) díjmentes kölcsönzésére, melyek az intézmény titkárságán történő egyeztetést követően átvehetőek az intézménynél személyesen.
A kölcsönzött eszközöket szükségtelenné válását követően az intézmény számára vissza kell szolgáltatni.

 

2018. 06. 01.